Tilaus- ja toimitusehdot

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

1. TILAAMINEN
Huivien aikaan – tuotteita voi ostaa lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne käytössä olevilla maksutavoilla. Tuotteen saatavuus ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Toimitusajat ovat Postin ilmoittamat toimitusajat. Lataamalla OmaPosti -sovelluksen täältä voit helposti seurata lähetyksesi tilaa.

  • Plus -merkillä varustettu kirje (max yksi silkkipuuvillahuivi) 3,25€
  • Postin automaattiin tai lähimpään postiin toimitettaville paketeille, hinta 6,90€  | toimitus 1-3 arkipäivää
  • Postilaatikkoon XXS-lähetys (huom! tilauksessa max 3 kpl silkkipuuvillahuiveja) 5,90€ | toimitus 2-3 arkipäivää
  • Postilaatikkoon kirje Plus-merkillä (huom! tilauksessa max 1 kpl silkkipuuvillahuivi) 3,25€ | toimitus kaksi arkipäivää
  • Maksuton toimitus yli 70,00€ tilauksiin  Suomessa

Toimitusvaihtoehdon voit valita ostoskorissa.

Jos haluat  jonkin muun kuin ylläolevan toimitusvaihtoehdon tai tilata ulkomaille ota yhteyttä.

2. HINNAT
Tuotteiden hinnat näkyvät tuotesivulla. Kaikkien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

3. MAKSUTAVAT

3.1 Klarna

Osta smooothisti Klarnalla.

Ei väliä mitä ja miten ostat – Klarna tekee maksamisesta smooothia.

Kaikki ostokset. Samassa paikassa.

Kun ostat Klarnalla, kaikki ostoksesi ja maksusi kootaan samaan paikkaan. Näin voit helposti tarkastella tämänhetkisiä ja aikaisempia ostoksiasi samassa näkymässä. Smooothia.

Torkuta maksusi.

Mikäli tarvitset lisää aikaa maksamiseen, voit torkuttaa maksusi Klarnan-sovelluksessa ylimääräiset kymmenen päivää.

Seuraa helposti laskujasi.

Salli ilmoitukset Klarna-sovelluksessa, ja pysyt aina ajan tasalla tulevista eräpäivistä. Muistutuksemme varmistavat ettei eräpäivä jää sinulta koskaan huomaamatta.

Klarnan maksuvaihtoehdot:

A) Maksa myöhemmin.

Lue täältä Klarnan Maksa myöhemmin ehdot.

Kokeile ensin, maksa myöhemmin. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 30 päivän ilmaisen maksuajan ‘maksa myöhemmin’ maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin.

Miten se toimii?

Useimmiten lasku lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka valitset ostoksia tehdessäsi, mutta joskus lasku lähetetään postitse tai tilaamasi paketin mukana. Kun lasku liitetään suoraan pakettiisi, voi sen saamisessa kulua aikaa.

Hallitse laskujasi

Kirjaudu tästä tai Klarnan sovelluksen kautta, jotta voit nähdä ja hallita kaikkia laskujasi. Voit esimerkiksi maksaa yhdellä klikkauksella tai pidentää maksuaikaa.

B) Kiinteä erämaksu

Maksutapa sinulle, joka haluat maksaa erissä nopeasti.

  • Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin maksat
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi
  • Voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa

Kunkin kuukausierävaihtoehdon osalta veloittamamme lainakorko ja mahdollinen aloitusmaksu ilmoitetaan kassalla. Voit valita 3, 6, 12, 24 ja 36 kuukausierän välillä.

Kuukautta Aloitusmaksu Lainakorko
3 0 € 18,90 %
6 0 € 18,90 %
12 0 € 18,90 %
24 0 € 18,90 %
36 0 € 18,90 %

Klarna lähettää joka kuukauden lopussa kuukausilaskun, jolla ilmoitetaan vähintään maksettava summa. Kun haet oikeutta maksaa ostoksesi erissä, haet Klarnalta kertaluottoa. Hakemuksen yhteydessä Klarna tekee luottotietojen tarkistuksen ja hyväksyy hakemuksen lähettämällä luottosopimuksen sähköpostitse (tai kotiosoitteeseesi, mikäli kyseessä on ensimmäinen ostosi tai edellisestä ostosta Klarnalla on kulunut aikaa).

Kun olet saanut luottosopimuksesi, voit milloin tahansa vaihtaa joustavaan maksusuunnitelmaan, jolloin maksat kuukausittain vain 1 % jäljellä olevasta velasta. Näin voit tehdä maksamalla kuukausilaskulla ilmoitetun pienemmän vähimmäissumman. Lainakorko on tällöin 18,90 % jäljellä olevalle luotolle. Esimerkiksi 1000 €:n ostokselle, joka maksetaan 12 samansuuruisessa 93 €:n kuukausierässä, todellinen vuosikorko on 18,90 %, ja luoton kokonaiskustannus on 1097 €.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ) (“Klarna”), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan luottosopimuksiin sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja
Voit lukea lisätietoa luotosta täältä: Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Hallitse laskujasi

Kirjaudu tästä tai Klarnan sovelluksen kautta, jotta voit nähdä ja hallita kaikkia laskujasi. Voit esimerkiksi maksaa yhdellä klikkauksella tai pidentää maksuaikaa.

Klarna osamaksun ehdot löydät  ​täältä.


3.2 Visma Pay

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay  (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta täältä

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta  maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä tehdään reaaliaikainen ja automatisoitu luottopäätös. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Perusvaatimukset Joustolla ostettaessa:

  • Vähintään 18 vuoden ikä
  • Osoite Suomen väestörekisterissä
  • Kotipaikka Suomessa vähintään 2 vuotta
  • Suomalainen henkilötunnus tunnistautumista ja luottopäätöksen tekemistä varten
  • Hyvä maksukyky. Luotonantaja voi tarkistaa luotto- ja väestörekisteritiedot luottopäätöstä varten
  • Vahva tunnistautuminen. Henkilöllisyytesi varmennettaan ensimmäisen ostoksen yhteydessä verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella

Lue lisää Joustosta täältä

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:

  • Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
  • Sähköposti: [email protected]
  • Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
  • Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

4. PALAUTUSOIKEUS
Kuluttajansuojalain mukaisesti käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli haluat muuttaa tilauksesi sisältöä tai peruuttaa tilauksen, ota mahdollisimman pian yhteyttä. 

Kauppias vastaa palautuksesta aiheutuvista postikuluista mikäli koko tilaus palautetaan.

Palautukset hyvitetään tilillesi tilauksessa käytetylle maksutavalle (Visma Pay tai Klarna) noin viikon kuluttua siitä kun palautuksesi on käsitelty.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus. Noutamatta jääneen tilauksen uudelleeen lähettämisestä veloitetaan uusi toimituskulu. Mikäli olet estynyt noutamaan tilausta esimerkiksi sairauden takia, ota viipymättä yhteyttä .

5. REKLAMAATIO
Mikäli saat viallisen tuotteen, ota mahdollisimman pian yhteyttä.

Huomioi, että kuvattujen tuotteiden värisävyt eivät välttämättä vastaa väriä luonnossa.