Tilaus- ja toimitusehdot

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

1. Tilaaminen
Huivien aikaan – tuotteita voi ostaa lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne käytössä olevilla maksutavoilla. Tuotteen saatavuus ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Toimitusajat ovat Postin ilmoittamat toimitusajat.

  • Postin automaattiin tai lähimpään postiin toimitettaville paketeille, hinta 5,90€  | toimitus 1-3 arkipäivää
  • Postilaatikkoon XXS-lähetys (huom! tilauksessa max 3 kpl silkkipuuvillahuiveja) 4,90€ | toimitus 2-3 arkipäivää
  • Postilaartikkoon kirje Plus-merkillä (huom! tilauksessa max 1 kpl silkkipuuvillahuivi) 3,25€ | toimitus kaksi arkipäivää
  • Kotiovelle 10,90€ | toimitus 1-3 arkipäivää

Toimitusvaihtoehdon voit valita ostoskorissa.

Jos haluat tilata ulkomaille ota yhteyttä.

2. Hinnat
Tuotteiden hinnat näkyvät tuotesivulla. Kaikkien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

3. Maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora PayForm välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bambora PayForm-palvelusta: https://www.bambora.com/fi

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta  maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavcana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä tehdään reaaliaikainen ja automatisoitu luottopäätös. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayFormi -maksupalvelun  yhteystiedot:

  • Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
  • Sähköposti: [email protected]
  • Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
  • Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

4. Palautusoikeus
Kuluttajansuojalain mukaisesti käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Mikäli haluat muuttaa tilauksesi sisältöä tai peruuttaa tilauksen, ota mahdollisimman pian yhteyttä.  Kauppias vastaa palautuksesta aiheutuvista postikuluista.

Palautukset hyvitetään tilillesi Bambora maksujärjestelmässä noin viikon kuluttua siitä kun palautuksesi on käsitelty.

5. Reklamaatio
Mikäli saat viallisen tuotteen, ota mahdollisimman pian yhteyttä.

Tuotteiden värisävyt eivät välttämättä vastaa väriä luonnossa.